دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ برتر فوتبال| اولین تقابل گل‌محمدی و رحمتی در کسوت سرمربی/ قلعه‌نویی و نکونام رقبای جدید در بالای جدول

مصاف پرسپولیس با شهر خودرو بدون تردید جنگ تفکرات یحیی گل‌محمدی و مهدی رحمتی خواهد بود.
کد خبر : 544624
13990906000818637420137274539455_62510_PhotoT.jpg

  • به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، موتور حرکت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه دیدار از هفته چهارم این مسابقات روشن می‌شود.


پرسپولیس – شهرخودرو


سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی از حریف خراسانی پذیرایی می‌کنند که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند و در سه هفته اخیر 5 امتیاز به دست آورده‌اند تا در رده ششم جدول جای بگیرند. قطعاً یحیی گل‌محمدی که روز گذشته قراردادش را دو فصل دیگر تمدید کرده برای آنکه تیمش از مدار قهرمانی خارج نشود در ورزشگاه آزادی به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی‌کند و شاگردانش برای تحقق خواسته سرمربی خود تمام تلاششان را خواهند کرد.


از سویی دیگر شهر خودرو که با پیروزی پر گل این فصل را اغاز کرد برابر پیکان مغلوب شد و خوش شانس بود که در لحظات پایانی دیدار با صنعت نفت آبادان مهاجم این تیم فرصتی طلایی را هدر داد تا بازی به تساوی کشیده شود. نماینده خراسان با 4 امتیاز در رتبه هشتم ایستاده و مهدی رحمتی که اولین فصل سرمربیگری‌اش را پشت سر می‌گذراند اگر بتواند پرسپولیس را متوقف کند دست به کار بزرگی زده است، اگر چه او به دلیل اخراج در بازی با صنعت نفت در این مسابقه روی نیمکت تیمش نمی‌نشیند.


ماشین‌سازی تبریز – گل‌گهر سیرجان


وحید بیاتلو شروع ناامیدکننده‌ای در این فصل داشته و با ماشین‌سازی تنها یک امتیاز به دست آورده تا تیمش در رتبه چهاردهم جدول باشد و بدون تردید ادامه این روند می‌تواند به سقوط نماینده تبریز منجر شود. بنابراین در دیدار خانگی امروز ماشین‌سازی همه تلاش خود را خواهد کرد تا برنده شود. در مقابل گل‌گهر سیرجان نمایشی فراتر از انتظار داشته و با کسب 7 امتیاز به صدر جدول تکیه داده است. گل‌گهر که شروع خوبی در لیگ داشته در صورتی که بتواند سه امتیاز دیدار امروز را به اندوخته‌های تیمش اضافه کند گل‌گهر را می‌توان یکی از قدرت‌های جدید لیگ دانست. البته این تیم امروز کار سختی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز پیش رو دارد و چه بسا کوچکترین لغزش باعث از دست رفتن صدر جدول خواهد شد.


فولاد خوزستان - آلومینیوم اراک


فولاد هفته پیش در آخرین موقعیت خود می‌توانست برابر گل‌گهر سیرجان برنده شود و به صدر جدول صعود کند اما ساسان انصاری ضربه پنالتی را هدر داد تا شاگردان جواد نکونام در رده چهارم جای بگیرند. سرخ‌پوشان در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان تلاش خواهند کرد تا با کسب سه امتیاز خانگی به صدر جدول نزدیک شوند.


آلومینیوم اراک در کنار مس رفسنجان دو تیمی هستند که در این فصل موفق به گلزنی نشده‌اند و شاگردان رسول خطیبی تلاش خواهند کرد تا امروز قفل گلزنی در لیگ برتر را بشکنند. آلومینیوم با یک امیتاز در رتبه پانزدهم ایستاده و روی کاغذ بخت چندانی برای کسب امتیاز از فولاد ندارد. شاگردان خطیبی باید چهره متفاوتی ارائه کنند تا بیش از این مدعی سقوط به لیگ دسته اول نام نگیرند.


جدول پایانی هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته